PRZYPOMINAJ SOBIE CODZIENNIE DOKŁADNĄ DATĘ ( dzień, miesiąc, rok, dzień tygodnia) I JEŚLI POTRAFISZ ZAPISUJ JĄ W ZESZYCIE. OBSERWUJ POGODĘ I SPRÓBUJ OKREŚLAĆ JEJ CECHY. OPOWIEDZ O TYM CO ZAOBSERWOWAŁEŚ W POGODZIE DOMOWNIKOM ( wykonuj to każdego dnia, możesz codziennie w zeszycie, po napisaniu daty, narysować elementy pogody które zauważyłeś np. słońce, chmury, deszcz itp.) PO POWROCIE DO SZKOŁY NAUCZYCIEL SPRAWDZI TWOJE ZAPISKI.
TEMAT LEKCJI „ ŚRODKI PIORĄCE I ICH ZASTOSOWANIE”. - ZAPISZ TEN TEMAT W ZESZYCIE. JEŻELI NIE POTRAFISZ SAMODZIELNIE, POPROŚ KOGOŚ Z DOMOWNIKÓW.
ZASTANÓW SIĘ CZEGO MOŻEMY UŻYWAĆ DO PRANIA? PRZYPOMINAM, ŻE MOŻE TO BYĆ PROSZEK, PŁYN, KAPSUŁKI, MYDŁO. SPRAWDŹ, JAKIE ŚRODKI PIORĄCE MASZ W DOMU.
ĆWICZ PISANIE – NAPISZ W ZESZYCIE PO 10 RAZY NASTĘPUJĄCE WYRAZY: PROSZEK, PŁYN, KAPSUŁKI, MYDŁO.
ROZWIĄŻ ZADANIE MATEMATYCZNE – ANIA KUPIŁA PROSZEK DO PRANIA ZA 23 ZŁOTE I PŁYN DO PŁUKANIA ZA 10 ZŁOTYCH. ILE ZAPŁACIŁA ZA ZAKUPY?